ფუნქცია:
დამცავი ელემენტი დამონტაჟებულია უკუდრეკითი სარქვლის ბადის ზემოთ.
როდესაც ტუმბო ჩერდება, ნალექი დაჯდება PM დამცავ ელემენტზე, რომელიც იჭერს ნებისმიერი გეომეტრიის ნაწილაკებს, რათა ნალექი არ შეიჭრას სარქველში და არ დაარღვიოს მისი ჰერმეტულობა.
ტუმბვის და ძრავის გაშვების პროცესში გაჩერების შემდეგ, მინარევების შემცველი სითხე თავისუფლად რეცხავს დამცავ ელემენტს და გამორეცხავს მასზე დაგროვებულ ნალექს, სრულად ასუფთავებს დამცავ ელემენტს, რომელიც ზემოთ იწევს გარემოს წნევის ქვეშ. ეს შესაძლებელი ხდება PM მასალის უნიკალური თვისების გამო – დაბალი ჰიდრავლიკური წინააღმდეგობა და სპეციფიკური ქოლგის ფორმა, რომელიც საშუალებას აძლევს გაასუფთაოს ასე წოდებული „მკვდარი ზონა“.
ჩვენი საკუთარი დიზაინის სპეციალური ოლეოფობიური საფარი უზრუნველყოფს ზეთშემცველი გარემოს თავისუფალ გატარებას და ხელს უშლის მძიმე ნავთობპროდუქტების – ასფალტენების, ფისებისა და პარაფინების – დალექვას ელემენტის ზედაპირზე.
დიზაინის სიმარტივე საშუალებას იძლევა განახლდეს არსებული ტექნიკის მარაგი. PM მასალა შეიძლება დამზადდეს სხვადასხვა ფილტრაციის სიზუსტით 5-დან 500 მიკრომეტრამდე.
PM მასალის დამცავი ელემენტის გამოყენება ზრდის სარქველისა და მასთან დაკავშირებული მოწყობილობების საიმედოობას. ჭაბურღილების ექსპლუატაციის დრო გართულებულ ფონდში და ESP-ის კაპიტალური რემონტის პერიოდი იზრდება